۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

گل‏واژه‌های احمدی‏‌نژاد!!!

 با حذف قیمت زمین، بهای خانه نصف می‌شود!

 فرار مغزها و سرمایه‌ها نداریم، هرکس آزاد است هر کجا که خواست زندگی کند!

 امارات اگر پیشرفت کند، انگار ما پیشرفت کرده‌ایم!

 برخلاف نظر بقیّه، من معتقدم زنان گیلانی در کنار کار و تلاش روزانه، حریم عفاف و ناموس خود را هم حفظ می‌کنند!!!

 مردم از شنیدن اسم دموکراسی حالت تهوّع می‌گیرند!

 برخلاف دولت‌های قبلی ما در انتخابات شوراها، بی‌طرف عمل کردیم!

 این‏که می‏گویند دوتا بچّه کافیه، بنده معتقد نیستم. کشور ما برای صد و بیست میلیون نفر جا دارد!

 ۴۲ روزنامه علیه دولت می‌نویسند!

 یک زن (اشاره به فاطمه رجبی) پیدا شده که مردانه حرف می‌زند، آن وقت شما بهش ایراد می‌گیرید؟

 در کشور ما طیّ این دو ساله معجزه اقتصادی رخ داده!

 گوجه‌فرنگی ۳۵۰۰ تومان نیست، بغل خانه ما ۱۲۰۰ تومان است!

 رشد تورّم ۲۳ درصدی (گفته مرکز پژوهش‌های مجلس) دروغ است، تورّم ۱۳ درصد است!  من نگفتم نفت را سر سفره‌ها می‏آورم!!

 در سخنرانی من در مجمع عمومی سازمان ملل، یک نفر گفت که فلانی، یک هاله‏ ای از نور صورت تو را فرا گرفته بود!

 امروز همه به این واقعیّت معتقدند که در حال حاضر، کشور را امام زمان مدیریّت می‏کند.

 بعضی افراد بی‏ایمان می‏گویند که ما در هیئت دولت، یک صندلی برای آقا خالی می‏گذاریم، در حالی که اگر آقا به هیئت دولت بیاید که تنها نمی‏آیند! با یارانشان تشریف می‏آورند!

 میانگین سنّ دانشمندان هسته‏ای ما، 17 سال است!

 یک دختر 15 ساله در شیراز توانسته  است در زیرزمین خانه‏شان، اورانیوم را غنی کند!

 با چاقوی زنجان، دست و پای دشمنان این مملکت را قطع می‌کنیم!

 آقای مشایی مظلوم واقع شدند! ایشان هیچ گاه نگفتند ما با ملّت اسرائیل دوست هستیم! (بلکه ایشان گفتند ما با مردم اسرائیل دوست هستیم!)

 روشنفکران، به اندازه بزغاله هم نمی‏فهمند!

 سران کشورهای دنیا برای نزدیکی با کشور ما صف کشیده‏اند، مثل این پیرزن‏ها که در صف، زنبیل می‌گذارند!

 (در کنفرانسی در آمریکا فرمودند:) من می‏خواهم یکی دو نکته بگویم (بعد ان تا پوینت گفت)!

 آقای کردان مظلوم واقع شدند و استیضاح ایشان غیرقانونی است!

 50 درصد جابه‏جایی‏ها در تهران، می‏تواند با منوریل انجام شود!

 هرگز نمی‏گذارند که اوباما رئیس جمهور آمریکا شود!

 بهای کنونی نفت (150دلار در سال 86) بسیار پایین است و من پیش‏بینی می‏کنم که نفت به 200 دلار هم برسد!

 من به آقای علی‏آبادی گفتم که خودت با قدرت وارد فوتبال شو و فدراسیون فوتبال را اداره کن!

 عدّه‏ای می‏گویند که بازار آزاد همه چیز را حل می‏کند، ولی من به شما می‏گویم که بازار آزاد برای دزدها و سارق‏هاست!

 روز بسیج، نقطه عطف تاریخ بشریّت است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر