۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

در نمایشگاهی که از سوی سپاه پاسداران در شهر قم برگزار شده است، دو بخش مربوط به عوامل خیر و بهشت و عوامل شر و اردوگاه شیطان به تصویر کشیده شده است.
به گزارش خبرنگار «آینده»، در این نمایشگاه که تعدادی از پرسنل سپاه پاسداران به عنوان راهنما به توضیح برای بازدیدکنندگان می‏پردازند، بخشی نیز به عنوان بخش جنبی در نظر گرفته شده است که به دو قسمت تقسیم شده که یک بخش با زمینه سفید و نورانی و بخش دوم با زمینه سیاه و مجسّمه اژدها کنایه از جهنّم دارد.
در بخش سفید، تصاویری از اماکن مقدّسه، شهدا، پیشرفت‏ها و دکتر احمدی‏نژاد نصب شده است. در بخش سیاه نیز تصاویری از مجرمین، شیطان‏پرستان، جنایتکاران و عوامل ضدّ انقلاب نصب شده است که در میان آن‏ها دو چهره سیاه دیده می‏شود که یکی که با علامتی سبز مشخّص شده است و دیگری با علامتی زرد و شعار GHANGE در کنار اوباما نشان داده شده است.
راهنمایان این نمایشگاه برای کسانی که پیام غیرمستقیم! این تصاویر را درک نکرده‏اند، توضیح می‏دهند که مقصود از آن‏ها چه کسانی هستند.



اردوگاه شیطان



اردوگاه خدا (بهشت)


ضمنا می‏توانید با مراجعه به لینک زیر، فیلم 46 ثانیه‏ای مربوط به این خبر را نیز تماشا کرده و همچنین نظرات کاربران را در مورد این مطلب بخوانید.
http://www.ayandenews.com/news/13368

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر